توضیحات

تسکا، ارائه راهکارهای منابع ذخیره‌سازی

راهکارهای ذخیره‌سازی جهت سازمان‌های بزرگ، متوسط و کوچک

سازمان‌ها چه کوچک و چه بزرگ زمان دسترسی به داده‌هایشان برای پردازش و تصمیم‌گیری بسیار مهم است. سازمان‌ها با توجه به افزایش سرعت رشد داده‌ها و بودجه IT و نیروی کاری باید ابزارهای ذخیره‌سازی مناسب انتخاب کنند به همین دلیل صرفاً دید محصول محور بر اساس برندها، سازمان‌ها را با آسیب‌های عدم تطبیق دستگاه انتخابی با نوع نیاز سازمان و عدم پاسخگویی دستگاه‌ها بر اساس میزان حجم و کارآیی روبرو می‌سازد که موجب هزینه‌های چندین برابر برای سازمان‌ها خواهد شد چرا که با گذشت زمان دستگاهای کار گذاشته نیاز آنها را رفع نمی‌کند و مجبورند تجهیزات جایگزین تهیه نمایند.

از آنجایی که ذخیره‌سازی اطلاعات جهت پاسخگویی به نیازمندی‌های نرم‌افزار و دیتابیس‌ است، مستلزم انتخاب راهکارهای متناسب با شناخت و تحلیل نرم‌افزار، ذخیره‌ساز، تعداد، رفتار کاربران، ماهیت کارکرد و نوع دیتا و ... دارد.
تسکا با داشتن شبکه تامین‌کنندگان قوی و نیروهای متخصص و کارآزموده دارای مدارک بین‌المللی HPE, Dell EMC, Hitachi, IBM, VMware, Cisco, Linux, Oracle و نیز پروژه‌های انجام شده‌ی موفق در ارائه خدمات مشاوره، طراحی، اجرا و پشتیبانی دارای نامی خوش در این صنعت می‌باشد.

ارائه مشاوره و طراحی راهکارهای پیشرفته ذخیره‌سازی اطلاعات
طراحی بستر مناسب جهت ایجاد کلاسترینگ
شناخت، تحلیل و محاسبه نیاز سازمان در حوزه ذخیره‌سازی اطلاعات
ذخیره‌سازی بر اساس File, Block, Object
ارائه راهکارهای ذخیره‌سازی یکپارچه براساس تکنولوژی iSCSI، FC، FCoE و NAS
ذخیره‌سازی بر اساس مدل Hyper Converge
دسترسی‌پذیری بالا و پردازش سریع اطلاعات با مدیریت متمرکز و بهینه
ذخیره‌سازی بر اساس دیسک و یا Flash
انجام فرآیندهای بکاپ‌گیری و Restore

راهکارهای منابع ذخیره‌سازی، پشتیبان‌گیری و آرشیو اطلاعات

حجم وسیع اطلاعات و ارزشمند بودن آنها در شبکه‌های کامپیوتری نیاز سازمان‌ها را به مدیریت یکپارچه سوق می‌دهد.
تسکا با استفاده از تجهیزات پیشرفته شرکت‌های بین‌المللی نظیر HPE, Dell EMC, IBM, Hitachi و تیمی حرفه‌ای و مجرب که طی سال‌ها فعالیت در زمینه مشاوره و اجرای پروژه‌های متعدد تجهیزات پیشرفته ذخیره‌سازی و پردازشی توانسته است نیازمندی‌های سازمان‌های بزرگ، متوسط و کوچک را تامین نماید.
خدمات تسکا در زمینه سیستم‌های ذخیره‌سازی Storage و پردازشی Server بسیار متنوع است، تسکا طیف گسترده‌ای از راهکارها و محصولات را برای سازمان‌ها در رده‌های بزرگ، متوسط و کوچک از مشاوره، طراحی، نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی ارائه می‌دهد.